niedziela, 14 lipca 2019

Augustowskie noce - (Video)


Pamiętam, że w czasach gdy chodziłam do ogólniaka, w Krakowie organizowany był festiwal szantowy, na który dość trudno się było dostać. 
Biletów nie było, a my tak bardzo chciałyśmy się tam znaleźć, że próbowałyśmy wejść do budynku przez okno. Skończyło się na tym, że w końcu ktoś litościwie wprowadził nas na służbową wejściówkę. Moja miłość do szant była wielka, choć nie wiem właściwie skąd się wzięła, bo sama nie miałam patentu żeglarskiego i nie pływałam, chyba że przy okazji mogłam zabrać się z kimś na łódź. Teraz myślę, że szanty i klimat szantowy nieodmiennie kojarzyły mi się w Wielką Przygodą i wzmacniały moją tęsknotę za dalekimi podróżami. Tęsknotę, która rozbudziły  książki Juliusz Verne’a, Jamesa Coorwoda i … Zbigniewa Nienackiego. Poza tym w Bytomiu działał prężnie zespół  szantowy Ryczące Dwudziestki i chłopcy mieli swoją scenę nieopodal ulicy, na której mieszkałam, mam więc do ich piosenek szczególny sentyment. 
Zawsze chciałam życia pełnego przygód, które dobrze się kończą i właściwie takie życie mam. Jednak zamiast rejsów gdzieś na Antypody, podróżuję naczęściej po Polsce i przeżywam w wieku dorzałym atrakcje przypisane młodości. Może dlatego tak dobrze się trzymam :)
W ten weekend z TVPINFO odwiedziliśmy Węgorzewo i Augustów - dwa piękne i ciekawe miejsca. Oba malownicze, ładnie położone i ...smaczne. Zobaczcie reportaż z planu w Augustowie.  A może ktoś z Was był tam podczas naszych działań? 
Jeśli znacie inne miejsce, do których warto pojechać – napiszcie proszę. 

Zapraszam na krótki materiał z kulis naszej wyjazdowej pracy:


Stylizacja: Ewa Zielińska (spódnica: Cotton Club)
Tekst: Anna Popek
Zdjęcia, Video Backstage: Tomasz Krupa

3 komentarze:

  1. Świetnie Pani prowadzi te wejścia z miast, miałam okazję oglądać w ostatni weekend. Zapraszamy do Płocka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest promocja! Tyle piękna w symbiozie, one przekonują, nawet serce reaguje! 💖💋

    OdpowiedzUsuń

Jak zostałam morsem

Od wielu lat podziwiałam ludzi, którzy wchodzą do zimnej wody. Podobało mi się morsowanie, wiedziałam, że daje sporo zdrow...